- Location: Utrecht, Utrecht
- Type: Vast Contract
- Job #7919
- Salary: € 47.500 - € 60.000
Wil jij als Management Assistant werken bij een internationale organisatie waar leren centraal staat?
Ben jij een organisatietalent dat energie krijgt van complex agendabeheer en het ondersteunen van C-level management?
Voor onze klant in de regio Utrecht zijn wij op zoek naar een:
Management Assistant (24 uur)
Over het bedrijf
Onze klant is een internationale organisatie actief binnen de educatieve sector en is onderdeel van een groep met meerdere toonaangevende merken in Europa. Met ruim 600 medewerkers werken zij dagelijks aan één missie: onderwijs verbeteren door middel van innovatieve leertechnologieën.
De cultuur is internationaal, open en samenwerkingsgericht. Er wordt hard gewerkt, maar met veel betrokkenheid en plezier. Collega’s ondersteunen elkaar en er is volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Over de functie
Vanwege een interne verschuiving zijn wij op zoek naar een ervaren Management Assistant die het managementteam gaat ondersteunen. Je werkt nauw samen met een collega die al ruim twintig jaar binnen het bedrijf actief is en de komende jaren haar kennis zal overdragen. Daarnaast werk je met de HR Director, die formeel verantwoordelijk is voor de werving.
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het complexe agendabeheer van C-level executives (ongeveer 50% van je werkzaamheden). Je houdt overzicht, plant vooruit en zorgt dat alles soepel verloopt. Verder ondersteun je bij communicatie, vergaderingen en organisatorische zaken, en bied je brede ondersteuning binnen het managementteam.
Het betreft een functie van 24 uur per week, waarbij je minimaal 2 dagen op kantoor werkt en de mogelijkheid hebt om 1 dag per week vanuit huis te werken.
Wat ga je doen?
-
Beheren van complexe agenda’s van C-level management
-
Coördineren van afspraken, vergaderingen en bijeenkomsten
-
Voorbereiden van vergaderingen, notulen maken en opvolging bewaken
-
Fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe communicatie
-
Ondersteunen bij on- en offboarding van medewerkers
-
Reizen en events organiseren (ook internationaal)
-
Overzicht houden over uitgaven met company creditcards
-
Contractbeheer en facilitaire ondersteuning
Wie jij bent
Je bent een energieke, proactieve en discrete professional die het leuk vindt om overzicht te houden in een dynamische omgeving. Je werkt graag samen, hebt oog voor detail en kunt goed schakelen tussen verschillende taken.
Daarnaast:
-
Beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
-
Heb je ervaring met C-level agendabeheer
-
Ben je nauwkeurig, georganiseerd en betrouwbaar
-
Kun je zelfstandig werken en denk je altijd een stap vooruit
Het profiel
-
Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau
-
Ervaring als Management Assistant of Executive Assistant
-
Affiniteit met internationale organisaties
Packagedeal
-
Tot €4500,- bruto per maand op basis van 40 uur
-
Pensioenregeling
-
Reiskostenvergoeding
-
Opleidingsbudget
-
Bonussysteem
-
Extra’s zoals teamuitjes
Interesse?
Stuur dan je CV naar gokhanaytekin@sterrk.nl of bel Gökhan Izzettin Aytekin op 06-81273778.
Dan drinken we snel een kop koffie! ☕